MEGA-CONSPIRAȚIE: DE CE A RĂMAS IOHANNIS FĂRĂ CASĂ!

Deci…cum ar veni Curtea de Apel Pitești cu o ciudată strategie de tip kamikaze a intrat în coeziune frontală cu casa lui Iohannis din Sibiu. Și nu…nu a darmanat-o. Mai grav 😮 a confiscat-o. ‘tui justiția mă-sii Klause ce necaz ți-o fi că te-ai luptat pentru indepenenta ei. E la fel ca-n dragoste, d-le Presedinte…o crești, o îngrijești, îi dedici tot timpul din lume ei, se face frumoasă și încep toți să râvnească la ea dar ei îi e gândul tot la prima dragoste așa că te părăsește și se întoarce la primul.

 Da. Curtea de apel a respins Miercuri, 22 Feb. 2017, cererea contestația în anulare a lui Klaus Iohannis așadar Oha și Carmen au rămas fără imobilul din centrul Sibiului în care se afla sediul Raiffeisen-mda, Președintele acestei bănci se afla în stradă la proteste.
 E totul clar acum,Fam.Prezidențială rămâne fără casă, retureanza prejudiciul și în mod normal ar trebui să-i facă cineva o plângere PENALĂ soției sau cineva să se autosesizeze. Dar cred că Iohannis e conștient de asta…de-asta a avut azi întâlnire secretă cu Dragnea și Tăriceanu la Cotroceni :)) le-a pus întrebări legate de ‘penali’- a luat meditații sau ceva de genul, o fi notat pe vren biletel (roz sau galben – stie Tări.
Sau e deja penală doamna Carmen? N-am verificat…poate mă ajută cineva.
În fine, oricum, miroase a CONSPIRAȚIE asta. BINOM-ul a văzut că ține bășcălia cu lozinci și rime legată de casele ficusului de la Cotroceni și au zis s-o tăie. Rima. Așa că și-au întins tentaculele până la Curtea de Apel Pitești. De-acum fără “sase”, trecem pe mod creativitate și găsim rime cu “cinci”,
 Băi! Nu știu cum să vă zic, conspirație-neconspiratie, dar eu sunt supărat pe Curtea de Apel Pitești. În plua mea, aveam și eu o pancartă cu “A-nceput să cam miroase, chiar și nenea șase case” acuma…au dat ei repede sentința asta cu pierderea casei și eu am rămas fără rimă.
P.S.-Uite c-am găsit alta. “Pas cu pas, fără casă și cu banii luati”.
P.P.S.-Se aseamănă tot cu dragostea, d-le Presedinte… “Si futut și cu banii luati”/
Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

