Din Aprilie ne uitam la Prison Break!!! #TheBreakoutReturn

Oh… cine nu a stat cu sufletul la gura in primul sezon din Prison Break cand Michael Scofield care se lasa incarcerat la FoxRiver si incerca sa-si duca la indeplinire ingeniosul plan de evada impreuna cu fratele sau, Lincoln Burrows, acuzat pe nederept ca l-a ucis pe fratele vicepresedintelui SUA? Sau cine nu s-a pus in locul lui Scofild in incercarea sa de a distruge caracatita formata din asa-numita “Compania”.

Pentru mine Prison Break a fost primul serial american, primul serial vazut on-line. Primul are m-a vrajit si m-a facut dependent de seriale. Tin minte ca am inceput sa ma uit la el intr-o vaanta de vara, 2011 sau 2012 nu mai stiu sigur…cert e ca a fost magie! Timp de o 10 zile m-am uitat non-stop la el. Da… in zece zile l-am terminat.

Eram pur si simplu fascinat de poveste, fiind una dintre cele mai mari conspiratii la nivel inalt din America, de felul in care Wentworth Miller il juca pe Michael Scofield si de mintea lui ingenioasa, de perseverenta, loialitatea de care a dat dovada si de sacrificiile pe care le-a facut pentru cei din jurul sau. Am fost fascinat chiar si de Companie – serios acum…cine nu si-ar dori sa aiba o asemnea forta in maini? Cine n-ar fi vrut sa mie macar puti in pielea lui Kellerman? Bine..exceptie facand momentul in care a torturat-o pe Sara :))

Si finalul, finalul a fost…ceva care mi-a mancat gandurile! Mereu m-am intrebat ce s-a intamplat cu Michael, mereu am avut impresia ca el traieste. Ideea este ca dupa 8 ani, OPT ANI de zile in care au circulat fel si fel de zvonuri cum ca se va face un film in care sa se clarifice toate lucrurile din Prison Break, ba ca se va face o serie de 10 episoade, zvonuri care alimentau si mai mult semnele de intrebare pe care mi le puneam in gandand, si cum spuneam, dupa opt ani de zile cei de la FOX au facut in sfarsit anuntul oficial:

Prison Break se intoarce cu sezonul 5!!! ❤
Baaa esti nebun?

Mi-a dat damage total aceasta veste, am inceput iar cu intrebari, scenarii, cine joaca, se pare ca Scofield traieste, o sa fie la fel de tare, cat o sa dureze. Atatea intrebari. Nu mai am rabadare!!! M-am apucat sa ma uit din nou la Prison Break si aproape ca-l termin, mai am cateva episoade.

Asadar din Aprilie, ne v-om bucura de sezonul 5 din Prizon Break care vine cu noutati, dupa cum stim, la finalul sezonului Mike moare, fara sa-i fie aratat cadavrul, cu toate acestea Scofiel se intoarce in acest sezon fiind blocat intr-o tara straina,  iar cel care se va ocupa acum de planificarea cele mai mari evadari va fi Lincoln, fratele sau.

Suna destul de interesant iar ceea ce ma bucura cel mai mult e ca o buna parte din actorii din sezoanele 1-4 au acceptat sa continue. Lista include persoanejele pozitive dar si pe cele negative, interpretate de Dominic Purcell (Lincoln Burrows), Wentworth Miller (Michael Scofield), Sarah Wayne Callies (Sara Tancredi), Rockmond Dunbar (Benjamin Miles ‘C-Note’ Franklin), Robert Knepper (Theodore ‘T-Bag’ Bagwell),Amuray Nolasco (Fernando Sucre).

4 gânduri despre „Din Aprilie ne uitam la Prison Break!!! #TheBreakoutReturn

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

