La ce ne mai uitam. Top 5 seriale! #DependentaDeSeriale

Cum spuneam și în articolul precedent, sunt dependet de seriale. Pur și simplu le ador! Cred că și tu! Eu unul iubesc serile sau zillele în care mă uit fără încetare la un întreg sezon dintr-un serial. De neuitat. În același timp, mor de nerăbdare când văd pe nerăsuflate unul, două, trei sezoane dintr-un serial iar apoi trebuie să aștept un an de zile să apara urmatorul. Vi se pare cunoscut nu? :))

So…m-am gândit să fac o lista cu Top 5 pe care le-am vizonat și care mi-au plăcut la nebunie!

Să începem cu locul 5 – 90120

naomi90210 este versiunea contemporană a „Bevery Hills, 90210”, are cinci sezoane, a început în anul 2008 și s-a terminat în anul 2013. 90210, spune povestea unor adolescenți de liceu, stiți rețeta probabil – multe intrigi, bârfe, povești de dragoste, probleme și încurcături, multe certuri și împăcări, petreceri la care toți visam în adolescentă etc. Pe scurt te face să-ți dorești să treiesti „American Dream”.

La locul 4 și 3 am cam avut dubii, serialele mi-au plăcut extrem de mult și ambele mi-au mâncat nopțile timp de câteva săptămâni. :))

Totuși, pentu locul 4 am să aleg Weeds.

weedsAsta da, depedenta de Weeds! Hahaa.-4:20(știi tu)

Weeds, a apărut în anul 2005 și s-a terminat prin anul 2012, având 8 sezoane pline de comedie și suspans. Serialul prezintă povestea unei mame care după moartea bruscă a sotului devine dealer local de marijuana. Afacerea lui Nancy Botwin decurge destul de bine având clienți din toate categoriile sociale, vecini, Președintele Consiliului Orașului etc. Totul e ok până când secretul, nu prea mai e un secret și în afacere sunt implicat cumnatul ei, cei doi copii și prietena sa. Acestia depun eforturi pentru a dezvolta „afacerea”. Nancy ajunge o profesionistă în ceea ce face și merge până în punctul în care intră în contact cu mafia drogurilor, ajungând chiar până la face trafic internațional iar de aici lucrurile o iau puțin razna.

Cam atât cu povestitul vă las pe voi să va uitați și sunt convins că nu o să regratati. Este perfect de văzut într-o zi călduroasă de vară când nu ai treaba și poți sta toată ziua în casă sau mai multe zile în cazul meu :)). Atenție, dă dependența!!!

Oh…locul 3. Nu pot decât să spun CALIFORNICATION!!!

hankDacă ai ajuns în 2017 și nu te-ai uitat la Californication merti o pedeapsă drastică, serios, nu te poți numi fac al seriaelor dacă nu ai urmărit povestea romancierului Hank Moody. A început în 2007, are 7 sezoane și s-a terminat în 2014.

Californication se învârte în jurul lui Hank Moody și problemele lui cu alcoolul, drogurile, femeile din viața lui dar și cu fiica sa pe care nu ratează aproape nici o ocazie în a dezamăgi-o. Rar am văzut un serial cu un personaj principal atât de carismatic și nonconformist poate doar în Lucifer. Dar stai, ambele sunt făcute de Tom Kapinos! Hahaa:))

Cuprins de criza inspirației dar și a vârstei, Hank Moody încearcă să își refacă viața și să o cucerească pe iubirea vieții sale, Karen cu care are și o fată dar de fiecare dată Hank o dă în bară, fie din cauza sexului de care era dependent fie a alcoolului sau drogurilor…fie pentru că e pur și simplu Hank Moody iar el mereu face asta. :)) În fine, o comedie genială! Merită vizionat fără a mai sta pe gânduri!

Pe locul 2 avem Lie To Me.

tumblr_n6i85nasc21sofvc2o1_500Prea scurt serialul ăsta, cel puțin pentru mine. A început în anul 2009 și s-a terminat în 2011 având numai trei sezoane.

Lie To Me îl are în rolul principal pe doctorul Cal Lightman-expert în „citirea” microexpresiilor faciale și a limbajului copului. Pe intreagul parcurs al serialului dr. Cal împreună cu colega să Gillin ajutați de Ria care spre deosebire de cei doi care învățaseră să facă acest lucru avea un talent înnăscut, investighează și rezolvă o multitudine de cazuri. Un serial destul de captivant care merită vizualizat din care putem învăța câteva lucruri interesante. Acum să nu deveniți paranoici și să vă holbați la toți oamenii de pe stradă:)) spun doar că ne putem folosi de câteva chestii de bază.Eu unul am făcut maraton cu acest serial termindandu-l în 4 sau 5 zile.

Siii locul 1 – inegalabilul Prison Break!

tumblr_nlyd9wsrqc1qifdjso1_500Prison Break, a început în anul 2005 și s-a terminat în anul 2009, având nu mai mult de patru sezoane.

Pff. Dacă la celelalte am avut puțin dubii vis-a-vis de clasarea lor în acest top, la Prison Break nici măcar nu am stat pe gânduri, e serialul meu preferat pe viata, am văzut o mulțime de seriale după ce l-am terminat și încă mă uit la o groază de seriale însă niciunul nu a reușit să mă impresioneze și să mă captiveze la fel de mult.

Prison Break prezintă planul pe care Michael Scofield îl pune la cale pentru a-și scoate fratele din penitenciarul Fox River, închis și acuzat pe nedrept pentru că l-ar fi asasinat pe fratele VP Americii. Ajuns în Fox River după o „tentativă” de a jefui o bancă, Scofield, își duce pas-cu-pas planul la îndeplinire însă adevăratele probleme apar după ce evadează. Aceștia dau piept cu „Compania” un consorțiu de multinaționale care avea oameni infiltrați în toate nivelele administrației guvernamentale din America.

Nu aveți cum să nu fiți impresionat de cum gândește Michael Scofield și de perseverența acestuia în a-și duce la îndeplinire planul. E pur și simplu genial, cuvinetele sunt de prisos, e de uitat nu de vobit! ^_^

Vestea și mai bună în cazul Prison Break este că la 8 ani după ce s-a terminat apare continuarea. Am scris în acest articol mai multe despre acest subiect.
În perioada următoare voi scrie un articol legat de serialele la care mă uit în prezent.
Vouă ce seriale v-au plăcut cel mai mult? Aștept comentarii!

2 gânduri despre „La ce ne mai uitam. Top 5 seriale! #DependentaDeSeriale

Adăugă-le pe ale tale

  1. 1-Suits;2-Taboo;3-Walking dead;4-Scandal;5-Black sails;6-Homeland,7,8,9,10…si probabil ca si tine as putea continua cu multe altele urmarite, dar addicted doar in we si in vacanta.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

