M-am indragostit in autobuz. #realstory

In fiecare zi dupa ce ies de la serviciu,  trec prin centru sa-mi iau o cafea de la 5 To Go iar apoi merg spre statia de autobuz cu castile in urechi.  Ajung in statie, fumez o tigara, o aprind si pe a doua dar in timp ce o savuram cu atata pofta soseste autobuzul, o sting repede si sar in autobuz in ultimul moment.

Compostez biletul, niciodata nu uit, am uitat sa fac asta in prima mea zi de facultate si am luat amenda. :)) In fine.

De fiecare data ori citesc, ori visez cu ochii deschisi privind in treacat oameni, masini, blocuri…ma linisteste extrem de mult acest lucru. Oh…dar astazi? Astazi visam…
…visam la un proiect pe care ma gandesc sa-l realizez in viitor – stiti voi, idei, planuri etc., e frumos sa visezi – dar visul mi-a fost intrerupt. Ceva mi-a dat brain error. Esti nebun?!

Era ea, o tipa cam de 1,75, ten de-un alb imaculat, putin skinny, imbracata din cap pana in picioare in negru la fel ca si culoarea parului, ochelari de soare. Avea un mers gratios, un mers care emana incredere de la kilometri departare.

Fuck! Se aseaza in fata mea la doua scaune. Ma pune jos cand ii simt parfumul, Calvin Klein – Euphoria varianta feminina. Cam care ar fi fost sansele sa foloseasca parfumul meu preferat?  Mda. trebuie neaparat sa vorbesc cu ea.

„La ce planuri ma gandeam? Cine mai stie!? Ce mai conteaza?”

Gata, ma duc la ea…sper sa nu coboare dar nu asta e impedimentul. Coboara ea, cobor si eu. Ma ridic repede pentru a nu se ajeze cineva langa ea, trag aer in piept iar apoi vad negru in fata ochilor si nu din cauza vestimentatiei pe care o avea si care-i venea perfect. Bine ca am tras aer calumea in piept inainte sa ma ridic, instant simt o caldura care-mi cuprinde tot corpul si plin de nervi ma asez inapoi pe scaun.

In momentul in care eu ma ridicam, s-a ridicat si ea…si a sarit in bratele iubitului ei care tocmai urcase si el. Mda. Atat a durat. Doua statii. Cobor resemnat. Goodbye, fata misterioasa!

Imi pun castile din nou, caut o banca, fumez o tigara si-mi termin cafeaua. This is it. Plec spre casa. „Capul sus, oricum stii ca relatiile nu-s de tine!”

 

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

