o zi de luni perfecta. #dailyblog

Daca tot a fost perfecta am ascultat si muzica pe masura!

Stiti si voi deja povestea cu zilele de luni… alea obositoare, fara nici un chef de serviciu, facultate si alte alea.

Spre uimirea mea, astazi m-am trezit bine dispus. Am reusit sa ma trezesc inainte de ora sase si sa nu mai adorm. Asta e reteta mea ‘secreta’. Daca reusesc sa fiu in picioare inainte de ora sase, oricat as iubi somnul, sunt binedispus si productiv pe intreg parcursul zilei. (numai ca nu-mi reuseste asta prea des)

A fost prima zi de luni din 2017 in care am reusit sa iau micul dejun sanataos acasa, am reusit sa trec prin centru sa-mi iau cafeaua preferata si sa fumez cele doua tigari alaturi de ea pe banca in parc si cu toate astea la 7:50 sa fiu la birou. ^_^

Bai deci exista dimineti de luni perfecte!? 😮 

Unde-s zilele in care cu o mana imi ‘savurez’ sandwich-ul iar cu cealalta ma incalt toate astea in timp ce cobor scarile in graba pentru a nu pierde autobuzul?  Unde-s zilele in care alergi de la statia de autobuz pana la coffe-shop si de acolo la birou? (nu-ti fa griji… o sa-ti aduci aminte maine) :))

Altfel stau lucrurile cand ai parte de astfel de dimineti.

Pai in conditiile astea altfel vezi un Excel cu zeci de pagini, te pierzi cu drag printre randurile lui si altfel o ajuti pe colega aia idioata care in fiecare zi isi strica PC-ul.. Mi-am terminat toate chestiile pe care le lasasem in urma.  Yeeey, saptamana asta nu mai am nevoie sa stau peste program.

Am fost la facultate si am stat chiar si de la 18:30 la 20:30 in conditiile in care aveam curs si erau 9 studenti in imensa sala. :))

Mai, ce sa zic. Mi-a placut. Vreau mai des!!!

P.S. – Vreau sa va multumesc! Articoul despre noul sezon din Prison Break a atins peste 1000 de vizualizari din numai 3 zile. ❤

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

