miercuri. 8 martie. #dailyblog

Dimineata m-am „trezit”, spun asta in ghilimele pentru ca n-am prea dormit mai deloc, adunat o ora. Am perioade la 2-3 luni in care ma lupt cu insomniile. Ceva ereditar cred. Asa si cum spuneam, m-am trezit cu gandul la Mami 😀 Am sunat-o de la prima ora sa-i spun cat de mult o iubesc si cat de recunoscator ii sunt pentru felul in care a avut girija de mine si sa-mi cer scuze ca nu pot fi alaturi de ea in ziua asta frumoasa.

Pe la 12, i-am trimis o felicitare, virtuala ce-i drept dar continea niste cuvinte frumoase. Inca odata i-am multumit pentru educatia care mi-a dat-o, i-am multumit ca a fost alaturi de mine intr-o perioada a vietii in care am cam gafat.

Apoi mi-a venit ideea sa-i fac alta surpriza, pentru ca da, azi e ziua ei speciala. Si nu, nu fac asta pentru a suplimenta zilele in care am suparat-o, mereu i-am spus ca o iubesc, mereu am tinut sa-i spun cat de speciala este pentru mine dar azi am vrut sa o fac sa se simta excelent.

Mi-am sunat o prietena buna care sta aproape de mine sa o rog sa-mi faca un mic favor I-am trimis bani sa cumpere un buchet de trandafiri, praline si un plic mic in care sa puna un mesaj scurt: Te iubesc!.  I-am zis sa le puna la usa, sa sune si sa plece.

Cam acum ar trbui sa le primeasca. 🙂

La serviciu a fost o veselie totala, la fel, am cumparat flori pentru colege, m-am certat cu un idiot la telefon dar nu am luat asta in seama si am plecat mai devreme cu doua ore.

Ca de obicei, trec prin centru pe la coffee-shop – da, sunt coffee-addicted. Imi pun castile in urechi, imi aprind tigara – si de tigari :)) – apoi am mers acasa sa-mi fac un dus.

Urmeaza sa-mi scot iubita a masa in oras.

O zi normala.

 

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

