D’ale CFR Călători 

Ajung acasă grăbit, îmi fac bagajele fiind în criză de timp, plec fără să mănânc, sun repede la taxi, aglomerație în oraș, mă cert cu muia de șofer care pe lângă faptul că mă ocolește prin tot orașul tocmai prin zonele aglomerate mai merge și ca un melc. La final nu are să-mi dea rest. Aia e, dacă sunt prost. Gen, și bătut și futut și cu banii luați. 
Urc scările în grabă și ajung la casă. Surpriză. Nu merge sistemul și nu se pot elibera bilete. Trenul pleacă în fix opt minute. 
„Dacă nu merge cumpărați bilet direct din tren” îmi zice o doamnă de la ghișeu care dă impresia că încearcă să rezolve problema apăsând nervoasă pe mouse. În realitate e blană și habar nu are ce morții mă-sii se întâmplă. 

În fine, iau bilet, fug într-o suflare pe peron speriat că n-am să mai apuc să fumez. Fuck, am uitat să-mi iau cafea. Aprind o țigară, trag din ea grăbit văzând pe display că mai sunt vreo 2 minute până vine trenul și… BAM. 

Trenul InterRegio 1893 are întârziere 15 minute. Buuun. 

M-am grăbit ca un idiot îmi spun în gând de parcă nu aș fi știut că se întâmplă mereu asta. Eh, măcar am timp să mă duc să-mi iau o cafea repede. Tonomatul de cafea nu merge. Asta mai lipsea. Îmi calc pe inimă și-mi iau un Burn. (care apropo – ce plm e cu re-brandring-ul ăsta kitchios?) și mă întorc pe peron. 

Mai fumez o țigară nervos. Și… BAM again. 

„Vă rugăm să ne scuzați… Trenul IR 1893 are încă 20 de minute pe lângă cele 15”. 

35 în total. Fuck, deja sunt cel mai mare fan CFR Călători,jur, deci nici nu-mi doream altceva frate. 
Era cea mai mare dorință a mea. Să stau pe o căldură infernală în gară pentru că… bad management. 

Concluzia, puteam foarte bine să stau chill, să ajung acasă, să mănânc, să-mi fac bagajul în liniște, ba chiar să mă și relaxez puțin, să văd ultimul sezon din House of Cards (care spre rușinea mea nu l-am văzut nici până acum)  că trenul morților lui tot nu venea. 
Sublim. Mai aveți? Da, da… întârzieri. Le vreau pe toate. Și așa au făcut ăștia o Gară în Pitești, ți-e mai mare dragul, scări rulante, lifturi, băi dar au păstrat și jegul din fosta, cu tot cu doamnele nesimțite de la casă și întârzierile de rigoare. – unii i-ar spune nostalgie. 

O frumusețe. 

Lasă un răspuns

WordPress.com.

SUS ↑

